AAIF2025 conference logo

2025. május 21-24, Szeged

Regisztráció és absztrakt beküldés

Elnézést kérünk, de a meghívott előadókon túl körülbelül 100 résztvevőt tudunk fogadni; ezt követően a regisztrációt le kell zárnunk.

Lépésről lépésre — regisztráció

Az AAIF 2025 biztonságos, háromlépcsős regisztrációs rendszert alkalmaz:

  1. Az 1. lépésben regisztrálja e-mail címét és adja meg választott jelszavát. Ezt követően be tud jelentkezni és folytathatja az eljárást. Felhívjuk a figyelmet, hogy csoportos regisztrációra nincs lehetőség: egy e-mail cím egy jelentkezésre használható.
  2. A 2. lépés („előregisztráció”) személyes adatai megadását jelenti. Ez a lépés szükséges, ha absztraktot szeretne beküldeni. Ha a munkahelye/intézménye még nincs az adatbázisban, kérjük, nyomja meg az „Add affiliation” (Kapcsolódó intézmény hozzáadása) gombot és töltse ki az adatlapot.
  3. A 3. lépésben válassza ki regisztrációs kategóriáját/tudományos hátterét, még akkor is, ha a részvétel díjmentes!

Részvételi díjak

Részvételi díj Fizetés
előtt 2025. április 01.
Fizetés
után 2025. április 02.
Delegált regisztrációs díj 490 EUR 650 EUR
Hallgatói regisztrációs díj 350 EUR 480 EUR
Kísérő személy regisztrációs díja 350 EUR

*A díjak 27% ÁFÁ-t tartalmaznak.

Kérjük, vegye fel a kapcsolatot az szervező céggel, ha vízumkérelemhez meghívólevélre van szüksége.

A delegált regisztrációs díja tartalmazza:

  • 1 absztrakt beküldésének lehetőségét
  • Hozzáférést a teljes tudományos programhoz és a kiállítási csarnokhoz
  • Konferencia anyagokat (táska, névkitűző, programfüzet, egyéb nyomtatott anyagok, elektronikus Absztraktkötet)
  • Részvételi igazolást
  • Kávészüneteket
  • Ebédet
  • Részvételt a teljes társasági programon (Welcome reception, Magyar est, Konferencia vacsora)

A hallgatói regisztrációs díj tartalmazza:

  • 1 absztrakt beküldésének lehetőségét
  • Hozzáférést a teljes tudományos programhoz és a kiállítási csarnokhoz
  • Konferencia anyagokat (táska, névkitűző, programfüzet, egyéb nyomtatott anyagok, elektronikus Absztraktkötet)
  • Részvételi igazolást
  • Kávészüneteket
  • Ebédet
  • Részvételt a társasági programokon (Welcome reception, Magyar est, Konferencia vacsora)

A kísérő személy részvételi díja tartalmazza:

  • Kávészüneteket
  • Ebédet
  • Részvételt a teljes társasági programon (Welcome reception, Magyar est, Konferencia vacsora)

Felhívjuk figyelmét, hogy ez a kategória kifejezetten házastársak, családtagok stb. számára készült, nem a szakterület szakértőinek. Ez a kategória NEM tartalmaz hozzáférést a konferencia szekcióihoz vagy a tudományos anyagokhoz.

Információk magyar résztvevőknek: Részvételi feltételek, számlázási rend

Fizetés

Az előzetes fizetés történhet főbb bankkártyákkal (MasterCard, Visa) a biztonságos online regisztráció során, vagy átutalással az alábbiakra:

Diamond Congress Kft.
Raiffeisen Bank Zrt.
Cím: H-1015 Budapest, Széna tér 1/a
Nemzetközi bankszámlaszám (IBAN): HU79 12010154 00175156 00200001
BIC/SWIFT: UBRTHUHB

A regisztrációs díjakat ELŐRE kell fizetni bankkártyával vagy átutalással a pro forma számlák ellenében, amelyeket a résztvevők maguknak állítanak ki nyilvántartásukhoz. Csak a befizetett regisztrációkat igazoljuk vissza e-mailben a regisztráció során megadott címre. A hivatalos végleges számlákat a résztvevőknek a befizetés teljesítése után küldjük el. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a jogszabályok szerint a végleges számlát a szolgáltatások teljesítése előtt nem áll módunkban kiállítani. Helyszínen a regisztrációs díjak és az opcionális programok készpénzben is fizethetők EUR-ban vagy magyar forintban; emellett MasterCard és Visa kártyákat is elfogadunk. A szervezők sajnálattal közlik, hogy csekket nem áll módjukban elfogadni.

Bankkártya

A online fizetéshez VISA, EuroCard/MasterCard használható; meg kell adni a kártyaszámot, lejárati dátumot, a kártyabirtokos nevét, a kártyabirtokos számlázási címét és a CVV kódot (a kártya hátoldalán található 3 számjegy). További információkért kérjük, olvassa el a rövid útmutatót.


A részvétel feltételei

Az előzetes online regisztráció a Workshopon való részvétel feltétele. Az online regisztráció során el kell fogadnia a részvételi feltételeket és a jelen weboldalon közzétett lemondási feltételeket. A részvételi díj/kísérői díj tartalmazza az étkezési és egyéb szórakoztató jellegű szolgáltatásokat (kávészünet, fogadás, kulturális program, vacsora stb.), melyeket a végszámlán közvetített szolgáltatásként tüntetünk fel. A szállásfoglalások (ha vannak) szintén közvetített szolgáltatásnak minősülnek. Az ÁSZF-et itt találja.


Lemondási feltételek

Minden lemondást csak írásban fogadunk el a diamond@diamond-congress.hu e-mail címre címzett üzenet formájában.

Határidők

A 2025. április 14-e előtti regisztrációs lemondások esetén (a szervezők részére beérkezett) — részletek a szabályzatban.

2025. április 14-től a visszatérítés mértéke 50%.

2025. május 01-jétől vagy azt követően beérkező lemondások esetén visszatérítésre nincs lehetőség.